Bak ben 9 gün geciktim toplamda 8 test yapmışım 8ide negatif normalde düzenli adet gören biriyim kasımda bir düşüğüm var aralıktan beri düzenli görüyordum bu ay böyle oldu ama gebelik yok eminim çünkü silik bile çıkmadı bende yarım saat bi saat bekledikten sonra da baktım negatif bütün testlerim bakalım bugün kan verip öğrencem