hollyymollyy Resmen 24saati doldurdum parol içip duruyorum 4.ü içtim dayanamıyorum ağrıya artık çok kötüyüm. Ateşim de cıkmaya başladı :( tedirgin oluyorum. İfluenza falan olabilir miyim? Hamilelikte alakalı bi şey değildir di mi :(
beyzzsenturkkk hollyymollyy tansiyonunuzu ölçtürün. benim düşünce çok ağrıyordu uyku yapıyordu ama yüksekkende ağrı yapar.
dgngr hollyymollyy Kendi uydurduğum taktik havuç yemek oldu. Sakaklarım sert bir şey ısırıp durunca çok rahatladı
cnkroznr hollyymollyy buz aküsü ile ensenize alnınıza koyun rahatlatmaya çalısın kendinizi başka çare yok migrenden hastanelik oldum verdikelri tek şey parol allah dayanma gücü versin berbat bir şey insan grip olduguna sevinir mi vallahi burnum akıyor diye seviniyorum 3 gün başım ağrıdı
merve588 hollyymollyy boyle bi durumdaysan gecmiyorsa bi acile git görün bebegide kendinide tehlikeye atma derim
hollyymollyy cnkroznr bugün buz aküsü denedim daha kötü oldumm :( sonrasında sıcak duşa girdim buhar iyi gelir sinüslerim açılır belki diye. Suan bende diyorum bi aksa foşur foşur😂 rahatlıcam belli ki. Hamilelikten dolayı tedirgin oluyorum 🥹
yildiz93 cnkroznr bacım ben hamilelikte migrenimi magnezyumla geçirdim eğer kullanmıyosan magnezyum, inşallah tekrarlamaz ama olur da tekrarlarsa bi dene düzenli kullanımda kesiyor ağrıyı bi daha da olmadı bende çok şükür
hollyymollyy merve588 şimdi içtiğğm parol kesti tamamen, ben de bebek için endişeleniyorum yoksa ağrı bi şekilde geçer :(
merve588 hollyymollyy bence acile git sor çünkü 24 saat olmus gecemeyn bas ağrısı var inşallah bisi olmaz yavruna ama sen işini garantiye al bence
yeliz1923 hollyymollyy Dünden beri benim de ağrıyordu afedersiniz 2 kere sabah akşam istifra ettim anca kendime geldim baş ağrısı kadar kötü bir şey yok 🤕
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hollyymollyy valla bende yaşadım influenza 4 saatte bir parol fayda bile etmiyodu 4 gün boyunca çektim
hollyymollyy tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii valla bugğnde devsm ediyor :( düne göre iyi amaa çok şükür. Sümkürebilsem her şey çözülecek🤭😂