akpinareda benim de 2 kez çatı muayenesi yapıldı, ilki için lekelenme olur dedi 38. Haftadaydım hiç bir lekelenme olmadı, ikincide 39. Haftadaydım çatı muayenesi gibi başladı ama biraz uğraştı sanırım canım yanmıştı ve 2 gün kanamam oldu nişan gibi bir şey geldi ama 40+2 deyim hala sancılarım yok, bebek iyice büyüdüğü için pazartesi sezeryan olacağım, tetikleme yapmıyor bence çatı muayenesi yapsa kesin ben doğururdum diye düşünüyorum