eslem2121 Memnun oldum cnm. Pelin değirmenci ayçiçeğe gidcz biz daha önce gittim memnundum. Ayşe Şahin vardı önceden ondan memnun kalmadım hiç ne bilgi veriyorlar ilgi ne bişi daha da gitmedim. Mesut bala bir kere acilden giriş yaptm kızıma hamileyken o vardı normal kontrolleri yaptı boy kilo ölçümü fln o kdr yani onun hakknda bişi diyemem.