elifcey1 medikaldeki sibel hanımdan uzak durun tek derdi ameliyat yapmak, bana yumurta rezervin düşük amh 0,68 dedi myomların da var çocuğun olmaz dedi acilen tüp bebek merkezine git yumurta dondur ondan sonra gel myom ameliyatı ol dedi öyle üzüldüm ki eşime de aynı medikal spermlerin yüzde 1 hareketli varikosel ameliyatı ol sonra belki düzelir en kötü tüp bebek dedi. Başka 2-3 doktor hastane daha gezdik medikalin ne laboratuvar verileri ne doktor yorumları doğru değildi 3-4 ay içinde doğal yolla çift yumurta ikiz gebe kaldım. Allahın işi tabiki inançlı biriyim ol der olur ama Sibel hanımın suratı bile gözümden gitmiyor o kadar beni panik yaptı ki defalarca çocuğun olmaz hiç vakit kaybetmeden tüp bebek merkezine gitmen lazım diyerek