yaseminbabyy Arkadaşlar çatı muayenesi olan var mı ben biraz korkuyorum da 😮💨 süreç nasıl ilerliyor kaçıncı hafta da yapılıyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi 🙏🏻
elizeymenn yaseminbabyy korkulcak bişi yok bede buradaki yazılanlardan korkmuştum saçma sapan doktor sadece iki parmağıyla ucundan bakıyor hissetmiyorsun bile canım ben hiç anlamadım baktığına bile nası ya dedim
cemileelif26 yaseminbabyy Ben oldum 37. Haftada jelle yaptığı için acı çok hafif hissettim korkulacak bir şey değil kendini sıkma ve kasma hazır olduğunda doktorun yapar zaten bende o şekilde oldu 3 cm açıklığım olduğunu söyledi doktorum
zeynepiltknugrlu yaseminbabyy geçen hafta ve bugün oldum ben de genel de 37’ci haftadan sonra yapılıyo diye biliyorum 38+4’üm korkulacak hiç bişey yok zaten doktor jel sürüyor iki parmağına kendini kasma yeterli 🤗
yaseminbabyy zeynepiltknugrlu benim o zaman daha zamanım var 😄 nereden aklıma düştüyse bir anda aklıma düştü korku sardı içimi bir de doktorum erkek o yüzden biraz çekindim galiba 😮💨
yaseminbabyy cemileelif26 Allahım hayırlısını versin 🙏🏻 inşallah normal olur çok istiyorum bende normal olmasını İnşallah her şey güzel gider ise 🙏🏻
cemileelif26 yaseminbabyy Amin 🤲🏻 sağlıkla gelsin inşallah tüm bebişler Rabbim gönlüne göre versin inşallah benim 2. Hamileliğim ilki de normal doğum olmuştu Rabbim nasip ederse bunuda normal istiyorum