Çift rahimliler olup bebek kaybeden var mı 16+4 haftalık gebelik kaybı düşük kürtaj oldum Serklaj olduğu halde gebeliğini kolaylıkla geçirip doğuma ulaşanlar var mı tekrar gebe kalmaya korkuyorum aynı şeyleri yaşarım diye yardımcı olacak olanlar var mı