benim ilk gebeliğimdi 30 lu haftalarda tansiyonum yükselmeye başladı alfamet verdi doktorum ve her ihtimale karşılık 35. haftada ciğer geliştirici iğne vurdurdu bebek küvezde kalmasın diye, şükür 37+5 de bebeğime kavuştum. doğumdan sonra da yüksek tansiyon riskliymiş 2 gün yatırdı beni takip etmek istedi , doğumdan 3 gün sonra evde tansiyonum 16 ya çıktı direkt hastaneye gittim 1 gece yatırdı ve ilaç verdiler şuan için iyiyim alfamet kullanıyorum hala ama azalttım baya