abisininkardesi Merhabalar tekrar ben geldim haber verirseniz iyi olur demiştiniz,son kontrolüm de bebeğin mesanesi 9 mm olarak ölçüldü mesanemiz ilk muane de 16 mm’di.Bebek önceden çişini yapmıyordu artık yapıyor böbreğin birin de de büyüme gördü az hepsi için ama zamanla böyle gerileyecek diye bi şey söylemedi genetik test verdik eşim de ben de kan verdik Ankara’ya gönderdiler.Karnımdan sıvı aldı istemeden de olsa vermek zorunda kaldım neden böyle olduğunu anlamamız İçin bu sıvı gerekli dedi doktor inşallah bebeğime zararı olmaz 🤲15 nisan da tekrar gideceğiz kontrole hem sonuçlar değerlendirilecek.