esiel Yok mu ya 3.bebegine hamile olanlar? Sürekli postları okuyorum ya 1. Ye yada 2. Ye hamile herkes🥹 var mı benim gibi iki küçük çocuğu ve 3. Ye hamile olanlarrr bugün yeni öğrendim konuşmaya ihtiyacım var🥺❤️
Zeynep7210 esiel 3 çocuğumu y3ni aldım kucağıma çok gusel duygu yeniden o koku..şimdiden hayırlı olsun
QueenBahar_ esiel bende 3 çocuğumu 2 buçuk ay önce kucağıma aldım sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah
cylnboran04 esiel ben üçüncüyü doğurmak uzereyım süpriz bı gebelık oldu bı o kadarda zor gectı cok şükür
esiel QueenBahar_ gözünüz aydın inşalh bende kavuşurum sağlıkla❤️ diğer iki çocuğunuzun yaşları ne kadar
carolina07 deyege benim ilk erkekti hiç hamile olduğumun farkında bile değildim sadece karnımda koca bi top vardı o kadar kolay geçti herkeste farklı oluyor demek ki. Şimdi 2. Kız ağır geçiyor ilke göre
cylnboran04 esiel amin inşallah bırı 7 olucak inşallah agostosta digeride 18 marta 5 yaş olucak hayırlısıyla
deyege carolina07 acaba yaşla mı alakası var şuan 34 yaşındayım birincisini 20 yaşımda doğurdum 2. Çinisini 27 yaşında
nurellaaa__ esiel ben de 3. Çocuğuma hamileyim diğer iki çocuğum büyüğü 8 küçüğü 2 yaşında senin de hayırlı olsun sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🏼🌸🥰
esiel Zeynep7210 ama güzel olmuş ya zorlanmazsın diğer ikisi büyükkk peki bennn kızımın biri 3 diğeri 2 yaşında🥺
Zeynep7210 esiel bence sizin ki daha iyi evet yardımcı ama biri ergen diğeri ödevi inanın yoruluyorum yetişemiyorum..hepsi bı anda büyüyüp okula gidecek sonra siz rahay edeceksiniz ben tam tersi biri bitiyor diğeri dinlenme yok 😅
nurellaaa__ esiel korkacak bir şey yok evet zor olacak ama zaten diğer iki çocuğun da arasında yaş farkı pek yok o yüzden daha çabuk alışırsın sürece diye düşünüyorum Allah acılarını göstermesin 😊🌸