Buseea0279 gizeemsahin canım gebelik testi yap istersen elinde varsa şubatta öğrendim hamile olduğumu gebelik testim silik Ovülasyon testim böyleydi 🙏🏻
bademli_puding gizeemsahin reglin 7 gün gecikmiş nasıl sabrettinde yapmadın test ben olsam 10 defa yapmıştım 😅
azra19 gizeemsahin canım hamile olabılırsın ben pik görmüştüm şüphelenip test yaptığımda pozıtıf cıktı kanda da hamıle oldugum kesinleşti bence hemen erken gebelık testi yapmalısın🌸
htcbebek Bende sırf meraktan ovulasyon testi yaptım hamileyim nasıl çıkacak diye bu şekilde ikisi de koyu çıktı forum da görmüştüm merak edip denedim
bademli_puding gizeemsahin anladım canım inşallah vardır bebiş rabbim sağlıklı evlat nasip etsin inşallah ama var gibi adet geçmesine rağmen test koyu iki çizgi 🥰
svly_ylypn gizeemsahin t çizgisi C kadar koyu hatta ondan daha koyu olursa pozitiflik söz konusu olabilirmiş. Sizin aşırı bir koyuluk gözükmüyor. Regl yakınsa t çizgisi koyu görünüyor olabilir. Gebelik testi yapmanız en sağlıklısı olacak . Hakkınızda hayırlısı olsun
azra19 gizeemsahin bence koyu benımde hemen hemen böyle cıkmıstı ben gebelık kesınlestıgı zaman da yaptım pike yakındı cnm