12345ddd 10 haftalık gebeler durumlar nasıl ağrısı olan var mı kasıkta karnınız ne durumda çok şişti mi bide fetal dna yaptıran var mı aramızda
esmacuk 12345ddd benim bel ağrım oluyor ara ara keskin bir şekilde,çok ayakta kalırsam kasıklarım da ağrıyor fetal DNA yaptırmayı düşünmüyorum 10+4 haftalık hamileyim
hdyeycll_ 12345ddd Bende 10. Haftayı yeni bitirdim 11+2 ya bende çok şişlik var bel ağrısı oluyor kasık ağrısıda ara ara geliyor adet ağrısı gibi bide mide yanmam çok arttı ya sizdede varmı bu durum . Kızlar birde ben çok duygusal olmadım bu dönemde tam tersi çok sinirliyim ya herşeye çok sinirleniyorum sinirden ağlamak istiyorum sizde de böylemi yanlız olmadığımı söyleyin 🥲 Bende yaptırmadım yaptırmayıda düşünmüyorum 2 li test yaptıracağım sadece
12345ddd esmacuk maalesef benimde ayakta 1-2 saat kalınca çok feci şekilde bel ağrım var ayakta bile duramıyırum yürümekte zorluk çekiyorum özellikle geceleri ilk gebeliğimde aynı şekildeydi doğurunca da geçmedi
naranta agrilarim oluyor, fetali yaptirmayacagim gibi duruyor cunku yasadigim ulkede cok pahali ve istanbula da yakin zamanda gelemeyecegim… hakkimizda hayirlisi olsun artik diyorum🥲
12345ddd hdyeycll_ mide yanması şuanlık yok umarım olmaz bende duygusallık var sinirden değilde en ufak şeye ağlayasım geliyor
minnakannesi123 Bende akşamları aşırı şişkinlik oluyo çok yorulunca bel ağrısı kasık ağrısı oluyor mide bulantısı hiç bırakmıyor başım yerden kalkmıyor resmen çok halsiz bitkin hissediyorum kendimi
12345ddd minnakannesi123 bende de çok fazla mide bulantısı var 6 haftadan beri devam ediyor doktor ilaç verdi ama ona rağmen tam anlamıyla etki etmiyor bir an önce geçer inşallah
esmacuk Aysenurergin ikili testlere göre sağ yüksek doğru sonuç veren bir test özel hastanelerde yapılıyor 15 bin gibi fiyatı var