Kcmr22 yanınızda kim olursa olsun iki adım yürürken yada bir mağazaya girdiğinizde el kadar bebek kucakta olmuyor... Bebek arabası en gerekli araçlardan biri.. Her ay aşısı var doğar doğmaz 3. Günü topuk kanına götürmek var. Herşeyi geçtim hava ne güzel bi yürüyelim bebek güneş alsın demek var...zaten minicikler doğduklarında.... İnsan kucağında sabit ve düzgün tutamaz,bebek eğrilir çünkü yapı olarak kemikler bile esnek oluyor cenin pozisyonuna evriliyorlar ...