Kızlar benim 2 kedim var evlat gibi görüyorum onları. İkisini de zor durumlardan sahiplendim belki bu yüzden. Şu an ise 3 aylık hamileyim, ben kedilerimle bebek büyütme konusunda hiç şüphe duymadım ama eşimin ve benim ailem maalesef ki kediyle bebek aynı ortamda olmamalı modunda. Aslında benim ailem pek karşı değil bu duruma zaten ben de bu şekilde büyüdüm ama annemin astımında artışla maalesef kedi alerjisi çıktı ve kedilerimle max 2-3 saat geçirebiliyor. Doğum sonrasında sana yardıma geldiğimde veya sende kaldığımda kedilerle nasıl yapıcam kalamam derdinde annem. Ben de bir çıkmaza girdim, kedilerimi asla sahiplendirmek istemiyorum, geçici yuva bulmakla da çözülecek bir şey değil. Ne yapacağım bilmiyorum, değerli fikirlerinize açığım.