gedikkkk Oğlumuz olacak 21+4 isim olarak ALTAY, ALPARSLAN, KUZEY, ATLAS arasında kaldık hangisi kulağa hoş geliyor sizce biz Altay’dan yanayız ama
beyzzsenturkkk gedikkkk alparslan daha asil ne kadar yaygın olduğu umrumda değil aslında oğlum olsa Alparslan koyacaktık gözümde yiğit bir delikanlıyı andırıyor
ozals gedikkkk benim bı tane Alparslanim var ki teyzesiiiiii ☺️☺️ gene olsa gene gene Alparslan koyardim