yekkk34 Kızlarrr bugün gebelik testi yaptım pozitif çıktı 3haftalık hamileyim muhtemelen bhcg testi verdim 133.5 çıktı bu değerin ne zaman yükselmesi lazım bi de bundan sonra ne yapacağım?
edamehmet26 yekkk34 2 günde bir kan ver ben de ilk gittiğimde 534 çıktı 2 gün sonra 1200 çıktı daha sonra kat kat arttıydı
yekkk34 Peki doktora ne zaman gitmeliyim ilk hamileliğim olduğu için ya da olacağı için inşallah heyecanlıyım biraz🙏🏼
edamehmet26 yekkk34 benim beta 2200 olduğunda gidebilirsin dedi kadın doğum acildeki doktor 4 haftalıktı kese de göründü biraz geçmesini bekledim keseyi görebilmek için
yekkk34 O zaman pazartesi günü tekrar test vereceğim iki katına çıktı diyelim çarşamba günü tekrar mı test vermem gerekir
edamehmet26 yekkk34 Ben öyle yaptım ilk persembe verdim 534 sonra cumartesi verdim 1200 sonra pazartesi verdim 2200 çıktı doktor artık randevu alıp gidebilirsin kadın doğuma deyince cumaya randevu aldım gittim
edamehmet26 edamehmet26 Doktora sorarsın kadın doğuma ne zaman gitmeliyim diye değerin yükselince 2000 falan olunca kese gözüküyomuş