Aysel461 İyi akşam iyi akşamlar gebeliğin freely erken gebelik testinde öğrenen var mı yanıltıcı dıyorlar tecrübeli arkadaşlar yorumlarınızı beklıyorum 🙂
hayalperi Aysel461 bende kullandım adetime 3 gün varken yapmıştım beta 20 çıkmıştılk gebeliğimde doğru sonuç vermişti bende ☺️
Fatmanur_0416 Aysel461 ben 2 defa eczaneden aldım marka sormadım gebelik testi istiyorum dedim ucuz falan bişey vermişti 2 defa da doğru çıktı 2 gebeliğimi de öyle öğrendim ben
yekkk34 Benn ayın 7sinde negatif çıktı , bugğn yaptım pozitif çıktı 20-22 günlük falan şuan bhcg testi verdim bugün o da 133.5 çıktı
yamrr_ars Eyildizzzzz ben de bu testi yaptım 7 gün varken direk silik çıktı pazartesi günü tekrar yapıcam doğru mudur acaba
anneyim01 Aysel461 sağlık ocagına her saat gidleblr cnm Bildiğim kadarıyla Mesai saati içinde Hastanede cabuk cıkıyor ama Kan verilnce
hayalperi Aysel461 evet alıyor ben de vermiştim kanamam var gebelik öğrendim testte demiştim bir buçuk saatte çıkmıştı
anneyim01 cigddm heryerin sistemi farklı demkki Acilde de versem yarım saate elimde oluyor Sağlık ocagıda aynı Belki dediğin gbi ertesi gündr ama Yaşamadım saat zaman problemi Hayırlısı