Folidoce kullanıyordum, sonrasında forumdan okurken denk gelmiştim inofolic combi diye bir folik Asite biraz pahalıydı ama o ay hamile kaldım ondan ötürü mü bilmiyorum da kullanan herkes hamileliği kolaylaştırdığını söylemişti isterseniz araştırın internetten