Benim de ikinci gebeliğim, ilki sezeryandı 3-4 farklı doktora hepsi ikinci için sezeryan olacak diyor. Sezeryan sonrası doğum yapmak için sanırım en az bir 3-4 sene geçmesi lazım. Benim tam iki sene oluyor doğuma gittiğimde o yüzden sanırım normal doğum olmayacak.. Ama çok da ara vermek istemedim başa gelen çekilir artık ne yapalım 🥲