hghg Kızlar normal doğum sonrası fito krem kullanan oldu mu dikişlerine ? İçim bi garip oluyor süremiyorum ben ya 🥲
beyzzsenturkkk hghg hayır sadece eczanede yaptırdığım hastanenin verdiği reçeteyle pansuman yapmıştım batikon benzeri bi sıvıydı hiç krem sürmedim
duru_defne Bana doktorum herhangi bişey sürmemi önermişti daha çabuk kurur ve iyileşir diye sadece tuvalette bile fön makinası ile kurulama yapıyordum