normal. ilk gebeliğimde hamile olduğumu ciddi ciddi 30. haftadan sonra anladım ben. tekmeleri de 20den sonra hissetmiştim tabi o zamanlar hafifdi. göbeğim 30dan sonra çıktı falan. herkes emin misin düşürdün de söylemiyor musun diyordu o kadar üzüliyordum ki. şimdi 18 haftalık hamileyim yine aynı his yok😂😂