sinemysbaby iki vajinal doğumum var.illaki eskisinden daha geniştir ama zamanla kısmen toparlanıyo. üçüncü bi bebiş düşünüyorum ondan sonra operasyonla alt takımları toparlatıcam inşallah😍 ağrısı sızısına gelecek olursak ilki biraz uzun sürmüştü ikincisi bir saattr doğdu.yaşarken çok zor geliyo ama bi anda da bitiyo. annem hep derdi doğum,yaz yağmuru gibi olur,şiddetli bi şekilde bi anda yağar ama bi anda da kesilir.aynı böyle oluyo