Kizlar dun oglenden beri once sag kasigimda baslayan noktasal yayılmayan bi agri var. Apandisitten bile suphelendim ama sola da geçti. Solda da ayni sekilde. Gectigimiz haftalarda idrar yolu enfeksiyonu oldum doktor tek kullanimlik bi ilac verdi. Simdi de ust solun yolu enfeksiyonu olduğum için antibiyotik kullaniyorum. Bu antibiyotik i.y.e tedavisinde de kullanılıyormuş. Bilemedim sizce neden olur. Hani hasta oldugum icin ara ara parol da iciyorum yine de o agei gecmiyor. Hastaligimin da 4. Gunu aslinda cok cok hasta değilim su an. Ne yapmaliyim korkmali miyim lutfen fikir verin