nazliylmaz Doktor bana gece iki tane 75mg. İçmemi söyledi içim hiç rahat değil ama. Vücud endeksim yüksekmiş bide sigara kulanıyorum ilaç ya sonuçta o yüzden için rahat değil kulanan varmı ?
fatmaa51 nazliylmaz sigara daha da pıhtılaşma yaptigi icin fazla baslamis demekki ben 100mg coraspin kullanıyorum ama hicbirsey kullanmıyorum sigara vs
ozturkkpnar nazliylmaz 6. Haftadan itibaren coraspirin 100 mg kullanmaya basladim sabahlari ac karnina aliyorum aksamlarida 4000 lik kan sulandirici igne kullaniyorum pihtilasma olmasin diye onlem amacli. İlk hamileligimde de dogum sonrasi 15 gun daha kullanip sonlandirmistim suandada oyle planliyoruz. Hamileligine olumsuz etki yapacak birsey degil bu
selenboyraz nazliylmaz ben de hem 4000 iğne hem de 100 mg coraspin kullanıyorum. Plasentaya giden kılcal damarlarda pıhtılaşma olmaması icin riskli gördükleri durumlarda baslayabiliyorlar. 28.haftadayim bir sorun yaşamadım simdiye kadar
sumd Bende de 100 kg coraspirin kullanıyorum pıhtılaşmayı önlüyor ilk gebeliğimde de 37. Haftaya kadar kullanmıştım şimdi de kullanıyorum kullanmamak daha kötü olur doktor öyle uygun görmüş ki kullanmayı önermiş
rumeysa_ttkrky16 Bende şuan kullanıyorum ecopirin 32. Haftaya kadar kullancam 31. Haftdayjm duan diğer 2 gebelikte kullanmadim bunda verdi dr
anneoluyorm Ya aslında bana da ikili taramadan sonra bir enzim düşük ondan 36. Haftaya kadar ecopirin 150 mg verdi. Ben hala araştırıp bakıyorum çok aklıma takıyorum/ bilen varsa bize yazarsa iyi olur