Bende 3 aylık oldum göbek izasında rahme vuran ağrı oluyo ara ara ilk aylarda mide bulantısı Hafif vrdı kusma hiç olmdı koku hassasiyeti faln şükür gçti iki oğlum vr onlarda çok kötü geçmişti 5 6 aya kadr kusmuştum bakalım hayırlısı inşallah bundada🤭