erbasozgee  kızlar ben gölge gibi görüyorum bilmiyorum fotoda da görünüyor mu 5 gün var regle yarın yine deneyeceğim sizinde fikrinizi sormak istedim.
cigddm erbasozgee cnm göremedim bişi benim de bugün adet günüm test yaptım silik çıktı anlamlandiramaidm
erbasozgee Aylaa123 tamam canım öyle yapayım yarın tekrar bakıcam gerçi ama elimde var test umarım varsa cıkar
mgbysl egeemomms teşekkür ederim ama bir yarım saat sonra bakmıştım unutmuştum bile kuruma çizgisi olma ihtimali var mı farklı markadan da yaptım oda böyle çıktı