Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor gebelik sohbet edelim istedim ne gibi şikayetleriniz var ya da gebelik halleriniz var ben 18+3teyim başım ağrıyor halen sürekli diyebilirim belim 10 15 gündür iyiydi yine şiddetli ağrımaya başladı karnım bu bir kaç günde biran da çıktı iştahım halen çok yok 3 kilo aldım sanırım offf offf almadan bitirenlere çok imreniyordum ilk gebeliğim bu ara da kahvaltı yumurta vs yiyemiyorum başından beri gitmiyor bu arada
Sizler ne durumdasınız 😇