ayten999 merhaba , benim de çarpıntım olmaya başladı 20. Haftadan itibaren şuan 28 haftalık olduk halen devam ediyor ara sıra , sezaryan olmayı düşünüyorum , siz ameliyat esnasında bir sorun sıkıntı yaşadınız mı çünkü heyecanlanınca korkunca çarpıntım oluyo ve ben ilaç kullanmıyorum