uyuyanguzel3 yumurtasuprz bence siz kadın hastalıkları uzmanlarıniza sorun bakıp ona göre karar vermesi daha iyi olur her ilaç etki etmeyebilirde size
yasen1 İlk gebeliğim de çıkmıştı sımdı 2 gebeliğim gene çıktı malesef doğumdan sonra daha rahat oluruz umarım
nuriyegcl Ben hamilelikte belki sıkıntı olur diye krem vs kullanmıyorum doktora da sormadım hiç vazelin uyguluyorum sadece gece uyumadan önce sakinleştiriyor iyi geliyor
rabiisso gllcanrsn çok ağrılı bişey ya. Tuvalete gitmek istemiyorduö artık ağlıyordum. İnanılmaz bir yanma hissi oluyor🤦♀️
iremiko_ melyyssa bende aynı durumdayım fitil vermedi krem verdi ama şişlik duruyor önceden bir çıkıntı vardı çok minik 39. haftada aniden büyüdü acı vs yok