Kudretfigenn Devlette özden beye gidiyorum bence gayet iyi ama ben normal düşünüyorum, sezeryan da da özden hoca derim ben .
Gdg Kudretfigenn evet ilk gebelik baştan beri ona gidiyorum 36 im şu an Fatmagül gelmiş şimdi o da çok iyi
Htc70 Jale hanim ve özlem hanim en iyileri 😌Ama özden bey in yaptigi sezeryanlarda cok basarili diye duydum.
Kudretfigenn Gdg bende 37 haftaligim ever fatmagül geldi ama o sut izni de yani bildiğim kadarıyla saat 3 e kadar çalışıyor nobet tutmuyor o yuzden fatmagule bi gidip gitmemek konusunda kararsizim ben 🤔
Kudretfigenn Gdg bilmiyorum bu konuda bi bilgim yok. Instagramdan eklermisiniz oradan sizinle.konusmak isterim nickim aynı