Ben ilk hamileliğimde başım aşırı ağrıyor diye doktorum nörolojiye yönlendirdi ve bana hamilelikte hormonların etkisi ile baş ağrısı olabiliyor diye magnezyum takviyesi verdi ve onu içince geçti . Şuan tekrar hamileyim ve tekrar geçmeyen baş ağrısı yaşıyorum. Bence bunun bir çözümü yok parol zaten etki etmiyor.