mimarhanim44 Benim de tam 35 haftalık oldu çok heyecanlı merakla bekliyorum ne zaman doğacak diye bu 2. Gebeliğim ilki 39+1 de gelmişti
1Uykusuzanneee aselinannesi38_ bizimde ikinci doğum olacak ilki fitil ve suni sancıyla başladığı için şimdi ne beklemem gerektiği konusunda şaşkınım. Sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım inşallah🏵️
aselinannesi38_ 1Uykusuzanneee amin inşallah benim sezeryan mecburi oldu ilki 37+2 de bakalım bu ne zaman olacak
Fatmanur_0416 merve__12 bende 30 35 arası öyle hissediyordum sonrası nasıl geçti anlamadım 38+5 ile beklemedeyim ne ara bu noktaya geldim anlamadım 🤣
Mineldeva0 Yarın 36 oluyoruz ve bayramın 4. Günü pazartesi 37 de doğum nasipse ama sanki hep karnımda kalacakmış gibi panik yapamıyorum herslde olayın farkında değilim 😆
esraezerr Mineldeva0 ay Allah sıhhatle kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻37 de almasının bir sebebi var mı aşkım
esraezerr merve__12 37+1 oldum an itibarıyla ve hiç doğurmayacakmışım gibi hissediyorum sancı 0 bebek de ters duruyor zaten 🥲