2cock kizlar hep solami yatiyorsnz hic rahat edemiorm solda hep kendimi saga dogru yatmsken buluyorum tehlikelemidir
buse_06 2cock Ay herkes sola yatın diyor ama sol tarafı sevmiyorum bende sağ yatıyorum içime sinmiyor geri hemen sola dönüyorum 🥲
Melike3506 2cock sağa sola dönmekten uyuyamıyorum zaten genellikle o yüzden bir tarafta uzun süre yatmıyorum
elaefem 2cock sola yatınca bebeğe kan akışı daha iyi oluyormuş.bende sola yatıyorum ama rahat edemeyince sağa dönüyorum genelde.bence ili tarafta iyi.sırt üstü yatmak tehlikeli diye biliyorum
happybusey 2cock valla mümkün olabilse ben kendimi direk yüzüstü yatarken bulucam eminim 😂bende hamilelikten önce sadece yüz üstü yatardim ne sağ ne sol ne sırt üstü bende hicbisekilde rahat edemiyorum döne döne uyuyakaliyorum
merve_tp Sağda uzun süre yatınca psikolojik olarak ağrı oluyor herhalde allahtan hep sola yatma alışkanlığım var ama ben 16+1’im hep sırt üstü yatıyorum ya
happybusey Valla son haftalarda olduğum için pervane gibiyim zaten istesem de sabit kalamıyorum, uzun süreli sırt üstü iyi değil onu biliyorum ara ara yatilabilir eğer rahat ediyorsanız ama sol en iyisiymis evet bebeğe kan akışı aktif olduğu icin
happybusey 2cock birde yatak yerini degistirebilirsin eşinle ben öyle yaptım az da olsa sola dönme dürtüsü geliyor bana bu şekilde yoksa diğer türlü soldansa sağ daha rahat bende hep sağa doğru dönüyordum yuzstu olmadığı için