gizem_2002 Kızlar ya 5+3 oldum daha cok yeni ama benim duygularım cok değişti resmen esime kök söktürüyorum 2 saat sonra pişman oluyorum sonra yine tartışıyorum normalmi bana noluyo kendımı tanımıyorum
ARYa143 gizem_2002 hormonlar yüzünden insan bazen aşırı tepkiler verebiliyor ( nerden bılıyon diye sorma 🙈😅)
buse_06 gizem_2002 Çok normal gerçekten ilk aylarda bende öyle en ufak şeye kızıyordum sonra pişman olup sarılıyodum biraz zaman geçince yine kızıyordum 😅😅
Havin49_ gizem_2002 bu sinir agresiflik bunkasar çabuk başlamaz diye düşünüyorum gerçi benim iki gebelikte de hiç böyle sinirşm olmadı
bebisleben gizem_2002 daha çok çok erken bi hafta bu kadar sinir için belki başka şeye takıldınız sinir geldi 😂
gizem_2002 Mesala kaynanam vs bunu şımarıklok olarak görüyor ama elimde değil ki konuşmassam böyle cıldırıyorum illa dicem iki laf
gizem_2002 bebisleben sanırım sizde beni anlamadınız ama olsun ben hiç sinirli birisi değildim bu sekil çıkışlarım olmazdı duygularım iç içe girdi normlmi diye sormuştum sadece