İlk bir ay pek bişey anlaşılmıyor zaten adet belirtileri aynı gibi sonradan belli ediyor kendini ben de hiçbişey yoktu (göğüs ağrısı sabah bulantısı yada baş dönmesi şişkinlik hissi gibi) ama ilerleyen zamanlarda yerleşme ağrısı oluyor o zamanlarda çok dikkatli olmak gerek kanama riskine karşın zaten en net 7. Veya 8. Haftada kesenin içini görmüş oluyor doktor sen kendine dikkat et gerçekten ağır kaldırma rutin ev işlerini kendini yormadan yap arada dinlen kendini şimdiden heyecana strese vurma derim minik mercimekin yolda 🙈🌸