kubrax25 Kızlar 7 haftalıga yakınım keseyi zaten görmüştük ama az önce bel ağrım vardı lavaboya gittigimde kanamam olduğunu gördüm acaba düşük mü yapıyorum
Alya05 kubrax25 ciddi bi durum burdan ne söylesek yanlış olur Acile gidersen daha sağlıklı olur geçmiş olsun 💐
annekiz6141 kubrax25 Kanamanin her sekili sıkıntılı belkide yerleşme kanamasi ama biz doktor değiliz bilemeyiz acil hastaneye gitseniz daha sağlıklı olur geçmiş olsun 🌸
benimsin21 kubrax25 Köyü veya açık renk fark etmeksizin direk acile gidin burdan ne söylesek boş. Görmüyoruz görsek bile bilemeyiz. Benim de koyu renkte kanamam vardı azdı çok değildi. Gittim ilaçlarla azaltıldı ama malesef düşük yaptm. Beklemeyin korkmayın da her gebelik bir değil. Geçmiş olsn
ozlem_ozcelik Canım bak bende 7 haftalık hamile olana kadar haberim yoktu ve regl oluyordum son reglim yerleşme kanamasıymış ama önemsemelisin hemen doktora git durma
naranta acile gidin beklemeyin hiç bende 8. haftada lekelenme oldu pembe… progestan başlattı acil doktoru çok şükür bir haftada toparladım. kanama alanı vs olmayabilir ama olabilir de, içinizi ferah tutmaya çalışın çok geçmiş olsun🫂
kubrax25 Fatmanur_0416 progesteron yazdı kanama alanı var dedi eğer geçmezse düşük dedi kese gözüküyor ama bebek hala gözükmüyor anlamıyorum.
Kubra381 bende 7 haftalık hamileyim geçen hafta kanamam oldu hemen acile gittim doktor düşük tehlikesi var dedi Progestan verdi düzenli kullanıyorum kahverengi lekelenmeye döndü 2 gün önce doktora gittim kanama alanı yok dedi ama kahverengi lekelenmem devam ediyor o lekelenme ne kadar sürer
naranta Kubra381 benim 5 gun surdu hasta olmustum kanimda enfeksiyon cikti ne zaman iyilestim o zaman bitti ama onlem olarak progestani birakmadim 2 hafta