2015gunnes valla kısıtlamadım içtim içiyorum da annem de küçük kardeşime hamileyken kola şişesini kafasına dikerdi şuan kardeşim 12 yaşında çok şükür bişey de olmadı ben kolayı pek sevmezdim ama içim yanıyor kola içince rahatlıyorum bilmiyorum ama siz dikkat ederek de aşırıya kaçmadan içersiniz