Kızlar ikizlere hamileyim perinatoloji bölümüne randevu aldım ikili tarama için. Ama bu odada usg çekilmemektedir yalnızca riskli gebelere bakılmaktadır yazıyo. Gittiğimde ikili tarama yapar mı usg çekilmemektedir diyor ya aklım karıştı. Böyle randevu alıp yaptıran var mı