39+3 haftamdayım 1-2 cm açılmam var ve ilerlemiyor pelvis bölgemde çok fazla baskı ve ağrı var batma hissi oluşuyor doktorumla çarşamba günü görüştüm doğum olmazsa pazartesi günü görüşelim dedi yatırırlar mı artık ne yaparlar bilmiyorum sancımda yok ara ara regl sancısı giriyor o kadar çok sıkıldım artık bir an önce doğsun istiyorum