Dryatpzglu Doktorun verdiği gün bugün aslında ama bende hala bişey yokk. Suniyle zar zor doğurucam sanırım yada sezeryan 🤦♀️ Kızlar bu kadar nazlı olmak zorunda mı 😫
elifelifelif Dryatpzglu kizlar erken dogar derlermis bide. Valla bu senenin kızları pek nazlı hicde inanmiyorum o söze 😏
Dryatpzglu elifelifelif bende inanırdım hamileliğimin başlarında. Yada inanmak istediğim için inandım bilmiyorum ama gerçekten çok nazlılar yaa 🙈😂
SevgibiR Dryatpzglu ya var belirti dün gece belim ağrıyordu baya kramp fln girdi ama dakka tutulmuyodu sonra uyudum sabah geçti 😬😬 cuma Nisan da geldi 2 cm açıklik da var ama bebek yok
Dryatpzglu SevgibiR bende oluyo hep saate bakıyorum gerisi gelmiyorr. 2 cm açıklıkla 2 haftadır geziyorum bende
SevgibiR Dryatpzglu bilmiyorum napcaz herkes doğurdu 😝 depresyona gircem valla annem de beni yürü diyo ztn buraya yurudum geldim sokakta suyum gelcek fln geçen de korktn suyum geldi sandı dışarda terlemisim ondanmis 🤤😴
Dryatpzglu SevgibiR ay yürürken doğurucam diye korkuyorum bende çok yürüyorum aslında ama olmayınca olmuyor