L bedene kadar var ama herkes kalıbı çok büyük demiş. Hamileyken giyilir mi ya? Bugün tüm mağazaları gezdik hiçbirinde salopet yoktu. İnternete baktım pull&bear ve mavi de vardı ikisinde de l beden vardı sadece. İçine de kırmızı mavi marka oversize kırmızı t-shirt düşündüm. Hamile bluzlerini de pantolonlarını da hiç sevmedim.