esraa65 İlk cocuktada 26 kg almıştım spor yaparak verdim ama bunda 2 çocuğun yorgunluguyla spor yapmak çok zor oluyor, bide kış olduğu için iştahim açık,yazın daha kolay veriliyor.. Emiyor diye bende yemekten kesemiyorum. Ramazan diye yemeğin yanın tatlı vs de oluyor kendimi tutamiyorum :( Vermekten başka çarem yok bu ben değilim..