Deletedmom_987 İstmosel varken hamile kalıp sağlıkla zamanında bebeğini kucağına alan var mı hamile olduğumu öğrendim ama istmosel var sezaryen hattında açıklık varmış korkuyorum süreç nasıl ilerliycek istmoseli olup hamile kalıp kucağına alan kimseyi duymadım 🥲
sucukluyumurta07 Deletedmom_987 bende de var. Sezaryen olan kadınların neredeyse hepsinde oluyor dedi doktor. Hamıle kalmadan önce doktora gittim gebeliğe engel değil demişti. Şuan da sorun yok. Organ taraması yapılırken yerine bakılacak. Eğer sorun yok ise ssvd yapıcam 🫠
Deletedmom_987 sucukluyumurta07 yaa ne güzel maşaAllah 🥰benm daha çok yeni 4 haftalık kesenin yeri güzel ama takip edicez dedi rahim büyüdükçe açıklıkta büyür içine kanama yapar bebeğinde seninde hayatın tehlikeye girer dedi 2 hafta sonra gel eğer büyüme görürsem sonlandırıcaz gebeliği dedi 🥲 sizin kaç haftalık bebeğiniz istmosel yeriniz açıklığınız kaç mm acaba rahim büyüdükçe büyüme oldumu sizde de
Deletedmom_987 sucukluyumurta07 merhaba normal kadın doğum doktoruna gittim ama perinatoloji uzmanına gidemedim kadın doğum doktoru da gebeliğisonlandırıcak bi durum yok şuan takip edelim dedi kese yırtıktan iyice uzaklaşmış yukarı çıkmış iyi bi gelişme bu dedi riskli gebelik uzmanına gitmeyi istiyorum en kısa zamanda
sucukluyumurta07 Deletedmom_987 çok sevindim. Ben gebelik öncesi gitmiştim. Hatta en son profesöre gittim. Riskli gebelik takibi yapıyor. Bana o zaman gebeliğe engel değil sıkıntı olmaz demişti. Ama tabi gebelik bu. Her sey olabiliyor. İnşallah sağlıcakla dogum yaparız 🧡