meinbaby_ 33 haftalık olduk kasıklarımda ağrı rahme doğru baskı var sanki . Bu haftalarda böyle yaşayan var mı /
unkurabiyesi 34.haftam aynı şeyleri yaşıyorum iki gün önce o kadar duramadım ki ağrıdan heralde doğuruyorum dedim… acile gittim 🥲
beyzaasenaa unkurabiyesi Bende 34. Haftama girdim aşırı baskı ve bel ağrısı başladı. Bazen öyle sancım oluyor ki 2. Gebeliğim olmasa doğuruyorum diyeceğim. Şu zaman bir hızlansa da doğursak sağ salim 😅😂
unkurabiyesi beyzaasenaa amin hayırla kucağımıza alalım bebekleri.. benimde ikinci hamileliğim sezeryan oldum ilkinde ama aşağı o kadar baskı yaptı sancı verdi ki kanala giriyor heralde dedim korktum 😂
meinbaby_ unkurabiyesi sezeryan yerim acıyor resmen . 4 yıl geçti benimde sanki ilkinde böyle şeyler yaşamadım gibi
beyzaasenaa unkurabiyesi Amin canım benim en korktuğum şey sezeryan galiba ilkini normal doğurdum herhangi bir sorun olmaz inşallah bu bebiş de normal doğar
badhomian 33+1 im bende bacım ünanılmaz sağ kaburgam batıyor başka hiç bişey yok kafada aşşapıda çok sık çişim geliyor o kadar bide akıntı çok arttı
meinbaby_ badhomian aynen bi baskı yapıyor . Akımtım da çok arttı benim de diyorum acaba su mu geliyor . son günler Rabbim sağ Salim zamanında doğurmamızı nasip etsin inşallah
unkurabiyesi meinbaby_ ilkinde kesik yoktu şimdi o dikişli yerin ağrıması normal arada bendede olur sezeryan yer ağrısı 5yıll olcak nerdeyse 😊