nurhanimmm01 ben kolonya yaptığım için boş şişe satın aldım çok fazla seçenek var isterseniz plastik fıs fıslı istersen cam ben cam tercih ettim kolonya aldım kızım olduğu için pembe renkli kolonya aldım kapakların üstüne de küçük kurdeleler aldım yine pembe kolonyaları şişeye doldurup kapatıp silikon tabancasıyla da kurdeleleri üstüne yapıştırdık üstüne de kızımın adıyla hoşgeldin diye etiket bastırdım kırtasiyeden çıkarttım yine yapıştırdım kaç adet yapacağın biraz sana bağlı ben 50 tane yaptım arttı bile, Trendyol‘da çok fazla satıcı var fiyatları hepsinin değişiyor dediğim gibi bütçene zevkine göre aratıp bakabilirsin tamamen senin zevkine bağlı üstüne çiçek yapıştırbilirsin tül yapıştırbilirsin boncuk yapıştırbilirsin ha bir de kolonya şişelerinin içine inci şeklinde boncuklar atmıştım yine onu da Trendyol aldım belki yakınında bu tarzda malzemeleri satan toptancılar falan varsa oradan da fikir alıp fiyat alabilirsin ikinci çocuk için de bir hediyelik yapacağım ama henüz karar veremedim kolonya yapmak istemiyorum belki bu sefer hazır sipariş de verebilirim ya da yine kolonya da yapabilirim farklı bir şekilde