Sarpatesinannesi ya ben bekarken yapıyordum evlenip başka şehire gelince yaptırdım bi kaç defa bana ortam temiz gelmedi kendim evde yapıyordum hamile kalınca bi kaç sefer yapabildim artık yapamıyorum çok zor çocuk olduktan sonra fırsatım olacağını da düşünmüyorum en azından dedim son haftalar yaparsam eğer doğumdan sonra kendimi toplayana kadar idare eder beni çevrem de enfeksiyona sebep olur yapma diyo çok arada kaldım bi kaç sefer gittiğim yer kötüydü diye evde devam ettim şimdi evimin biraz ilerisinde yeni açılmış yarın gidip konuşsam mı diye düşünüyorum bilmiyorum yoksa çok rahat olur ya şimdi yaptırmak