Arkadaşlar pcos hastasıyım 3 4 sene önce femara kullanmıştım olmamıştı bi süre bazı nedenlerden dolayı ara vermiştik tedaviye bu ay letu kullandım sol tarafımda yanyana 2 yumurtam olmuş doktor çok güzel dedi 17 mm ve 18 mm çatlama iğnesi oldum bugün sizce şansım varmı sizin kac yumurtaniz olmustu hamile kalabilmismiydiniz yorumlara bekliyorum