Arkadaşlar merhaba ben 13 haftalıkken ikili test yaptırdım betam yüksek çıktı 127.0 o yüzden kanda riskli çıktım ultrasonla birlikte kan tahlilleriyle (kombine testte) normal çıktım ama betam olması gerektiğinden yüksek olduğu için kan tahlilinde riskli çıktım
Ultrason normal ama doktor yinede Fetal dna yaptır dedi içim rahat etmedi yaptırdım başından böyle bişey geçmiş olan var mı tecrübesi olan yazarsanız çok mutlu olurum . Tabiki her gebelik farklı ama yinede başından böyle olay geçmiş olan var mı bilmek isterim 🥹