Arkadaşlar merhaba sabah saat 8? 30 gibi vajina maç ve kasığıma şiddetli batma ile uykumdan uyandım aniden ama bebek hareket ediyor diye önen demedim ama uyuyamadım da uyandıktan sonra ılık duş aldım yalancı sancıysa kesilsin diye ve kesildi lakin ikindi vaktindeyiz şu an yaklaşık 4-5 saattir belimde ağrı var ilk başta hafifti sonra arttı ağrısı karın ve kasığıma da ağrıyor ayrıca vajina bölgrmde batma hissediyorum biraz duş aldım yine ilk geçti gibiydi ama yine başladı 33+5 günlük hamileyim karnım bugün ara ara düzensiz sertleşti sancı mıdır bu yaşadıklarım acaba erken doğum habercisi mi son 2 haftadır da açık sarı sümüklü akıntım var doktor normal gebelik akıntısıdır demişti 3 hafta önce de nst girmiştim acilde en fazla 20 olmuştu o da tansiyon yüksekliği ile ilgiliydi sonra bir şey yok deyip gönderdiler tansiyonum normalde 9/6-10/6 civarıdır ama son zamanlarda 14/6 13/8 11/7 civarı düştüğü için önemsemedim acaba buna bağlı olarak açılma vb olmuş mudur bilenler varsa yazabilir mi