sevimlipandahii Çok yıpranıyorum hissediyorum gözümden yaş gelmiyor ama inanın içim kan ağlıyor neden olmuyor ya demekten beynim ağrıyor Bu ay umutluydum çatlatma iğnesi de kullandım Olucak demiştim ya Bana moral atın ya valla çok ihtiyacım var 🥲♥️
sevimlipandahii sevimlipandahii bide orucluydum bu saate orucum bozuldu 1 buçuk saat falan vardı şansa
beautiful_ sevimlipandahii Allah büyüktür kuzum hayırlısı ne zamansa o zaman nasip eder Rabb’im üzülme lütfen ❤️
orhismommmmmm sevimlipandahii bitanem kuşum üzülme bebegım. Rabbim sana en güzel şekilde bi evlat versin. İnsallah Ne kadar üzülme desem de biliyorum ama dua edelım vericektir en güzelini
Alya05 sevimlipandahii canm Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyor hiç stres yapma kısmeti ne zamansa o zaman gelir Rabbim onu der ve olur hiç beklemediğin anda o güzel haberi alırsın 🌸🌸
Cimcime30 sevimlipandahii kaderdaşım ne desem boş ama de kı Bıseyler şöyle Moralım Duzelır Soyleyım nasıp hersey bıtanem sabahta ben test yaptım negatıf çıktı nasıp olmayınca olmuyor Malesef
eslem2121 sevimlipandahii kıyamam sana aşk düşünme biraz oluruna bırak gerçekten düşünmediğin anda mucize gerçekleşiyor ben olacağına inanıyorum sende inan lütfen
sevimlipandahii Cimcime30 Evet ya çok yıprandık daha ne diyim Millete bakıyorum doğum kontrol hapıyla bile hamile kalıyor Çok üzülüyorum gerçekten annemler kaynanam eşim falan hepimiz etkileniyoruz özellikle ben 🥲🫠
sevimlipandahii Cimcime30 belki senin daha vardır belki erken yaptın pozitife dönebilir bir ihtimal gerçi bizde o şans yok ama 🥺💜
sevimlipandahii beautiful_ Hep öyle diyorum ama her ay aynı noktada buluyorum kendimi Teşekkür ederim 💕 Allah büyük vardır bir hayır
sevimlipandahii orhismommmmmm vericek ama yıpranıyorum üzülüyorum sabrediyorum da aynı yerdeyim hep Haklısın yapacak bişey yok 🥲
sevimlipandahii Alya05 çok teşekkür ederim İlk adet olunca çok kötü hiseetim ya çok üzüldüm şimdi iyiyim 🥲💕
sevimlipandahii Eyildizzzzz Senin umudun yok olmasın balım İyi düşün benim pcos var ondan olmuyor senin bişey yok inşallah sende olmuştur bu ay ♥️🥺
esavas27 Eyildizzzzz benimde 4 gün kaldı regla ama hiç umut yok birazcık belirti olsa belki umut olurdu ama Allah hiç beklemediğimiz an nasip eder belki bi 3 gün önce doktorum ilaç ve folik asit yazdı bir haftadır kullanıyorum folik asit diğer ilaçları da dün içmeye başladım inşallah folil asit etkisini gösterir de bayramda o çift çizgiyi görürüz
hanega sevimlipandahii bende de pacos var 6 aydır bekliyorum 1.5 yıldır korunuyordum boşuna korunmuşum sanırım 🥹